19 Haziran 2012 Salı

Satıyorumm! efendim

Efendim bolbol yaptığım alışverişler sebebiyle artık dolapta yer kalmadığının bende farkına  varmış bulunmaktayım:))

 Ziira ben hala benim giyecek bişeyim yokki diye sızlanır durumdayım sürekli:p  eşim ise eminmisin bi düşün dolapta yer kalmadı benim kıyafetlerim ortada kaldı evlendigimizden beri:)) diye sitem içerisinde geziniyor:))

Velhasıl ki karar aldım kullanmadıgım daha hiç giymedigim kiyafetlerim var napabilirim diye düşünürken aklıma güzel şeyler düşmeye başladı bunun kahramanı ise bu blogu açmama sebep ilham kaynagım çatı katı ilkay ablam :))) yine ilham kaynagım oldu sana çook teşekürr güzeller güzeli ablamm:)) konumuza gelelim bi kaç kiyafetimi satmaya karar verdimmm!  bugün güzel bir etegimi görüntüledim sizlerle paylaşmak istiyorum umarım begenirsiniz :))

                                                             fiyatı:25tl
veee satıyorum efendimm ilgilenen almak isteyen arkadaşlar irtibat için moda-avi@hotmail.com  adresine mail atıp irtibata geçebilirsiniz:)))
                   
                                                                              Sevgiler...

Hiç yorum yok: