25 Haziran 2012 Pazartesi

Morhipo dan hediyeler:))

                     Merhaba www.morhipo.com  bana güzel hediyeler göndermiş
              
                 teşekkür ederim sevindim hediye almayı herkez gibi bende çok seivoyurm:))
               İlkez morhipo.com dan bir ürün geliyor paketin içerigini bilemedigim için heycanla açtım
         hediye ve yanındaki minik lokumu beni çok sevindirdi çok inceler dogrusu:))
                                  kutuyu heycanla açarken :))
                        Hediyenin küçügü büyüğü olmaz söylerim hep morhipo da bana mutfagımda kullanabilecegim güzel bi tepsi yollamış oldukça kullanıslı nerdeyse sürekli kullanıyorum diyebilirm:)) ve benim için çorap yollamışlar teşekkürler düşünmeniz yeter diyor ve noktalıyorum hoşçakalın mutlu kalın
                         
                                                       Sevgiler...

2 yorum:

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Durduk yere mi yollamışlar hediyeyi :)
Ne güzel bende çok severim hediyeyi :)
Ufacık bişey bile olsa bütün sinirimi alır gider benim en ufak sürpriz bile :)

evre'm dedi ki...

evet canm kendılerı yollamıslar hedıyeyı:)) aynen bende öyleyım hedıye alısverıs olunca akan sular durur bende:))