25 Haziran 2012 Pazartesi

Armine ceket siyah etek kombini

                        Uzun oldu ayrılıgımız ama degdi diyecegim:))

     güzel bi kombinle sizlerleyim ben çok severek kullanıyorum umarım sizde begenirsiniz:))
     
Armine ceket siyah etek kombini geliyor siyahla beyazı kullanmayı  tercih ediyorum özel günlerde buda onlardan biri:))
                                    
                   Ceketi herşeyle kullanabiliyorum her renkle oldukca serin tutuyor
                 
 eşim çok begenerek almıştı bende onu kırmayıp sıklıkla kullanmayı tercih ediyorum:))
                 Resimde gördügünüz gibi siyah etek ve siyah t-shirt le kombinliyorum ceket gösterişli oldugu için içine sade bi t-shirt giymeyi tercih ediyorum genelde sadelikten yanayım...
                                          Ve yine armine ceketi armine eşarpla kombinliyorum: 
siyahla beyazın muhteşem uyumu diyorum ve size veda ediyorum hoşçakalın mutlu kalın :

                                                                  Sevgiler:))

Hiç yorum yok: