9 Mayıs 2012 Çarşamba

kendimi tanıtma yazım:))

slm:) henüz daha kimse yok blogda kendi kendime slm veriyorum :) ben yaparım kendıme böyle şeyler entresanımdır biraz:)

        Kendimden bahsetmek istiyorum biraz aslında daha önce bu yazıyı hazırlamayı düşünüyordum ama bir türlü fırsat olmadı. Fırsat oldu bu sefer şifremi unuttum hihihii:) şifre yenileme oldu vs. herneyse ensonunda evetttt yazıyorumm:)))

        Veee başlıyorum efendim ben 22 yaşındayım..Henüz 4aylık evliyim çok şükür Rabbime mutlu bir evliliğim var aşk evliliği:)))  Çalışmıyorum evde vakit geçiriyorum bolbol alışveriş el oyalayacak işer vs.. bi şekilde vakit geçiyor:)))

 Şimdi gelelim blog açma fikrine facebook'ta  çatı katı ilkayın takipçisiyim hoşuma gidiyordu bende denemek istedim ve bana bu konuda oldukça yardımcı oldu sagol ilkay ablam:))

     Böyle başladı ama kimsem yok inş enkısa zamanda gelirsiniz blog kapıları sonuna kadar açık şimdiden hoşgeldiniz:)))

                                 yazı hatalarım olabilir kusura bakmayın:)))

Hiç yorum yok: